//Forever Imperfect
SAD LIFE

Isnin, 7 Julai 2014 @ 8:38 PG | 0 Comment [s]

miss me ?? dah lama tak update blog. dah berhabuk blog aku ni :3 dah lama tak story mory.

sometime aku rasa mcm dikhianati. aku tahu bukan senang seseorang tu nak berubah. hmm aku pernah setia tapi dikhianati, aku pernah percaya tapi aku ditipu, aku pernah berharap tapi harapan
aku sia-2. aku sayang diaa tapi dia xpernah nak cuba berubah untuk aku. kalau dia betul2 sayang aku dia akan berubah sebelum kitorg di ijab kabulkan. mungkin perkahwinan ini hanya sia-sia ?? atau mungkin aku dah tersilap langkah ?? orang tua-2 selalu kata yang berkahwin muda memang banyak dugaan. adakah ini dugaan yang terpaksa aku lalui ?? bukan senang nak lalui semua ni. aku selalu terluka. terluka dengan sikapnya. aku rindu... rindu dengan kejujuran, rindu dengan kesetiaan.. andai dia bukan jodohku YA ALLAH jangan terus biarkan diri ini disakiti olehnya, andai semua ini tipu berlaka jangan biarkan diri ini terus terpedaya...


Older Post
The Disclaimer

Hi ! Welcome Peeps :)
Singgah Jangan Tenguk Jer Follow Lah Kalau Rajin


Navigations!

Diary About