//Forever Imperfect
True love :')

Khamis, 18 April 2013 @ 3:07 PG | 0 Comment [s]

Salam guys :') woww! Lama seyy tak update blog yang dah berhabuk nie .bila dah mula taip nie mesti ada je benda nak cerita .auwww .sekarang dah tak mcm dulu .i hope that i will accept this situation and i know it's is the high level so i must get ready for this even I am not ready yet !

Muhammad nazri bin shamsuddin lelaki yg bnyak ubah hidup aku daripada yg buruk menjadi lebih baek .dia lelaki yg pernah aku syg nd pernah aku benci .aku tak pernah sangka yg hubungan aku akan kekal dgn dia sampai setahun lebih sedangkan kita dah banyak sangat couple break .ni lah bak kata orang tua-2 kalau jodoh tak kemana .

Dulu aku pernah benci dia .yess ,i realy hate him damm much .dia pernah ada time aku susah dia just ada time aku senang je .aku pernah cuba lupakan dia nd terima orang laen .yess, i did it .aku 100% dapat lupakan dia .woww ,tak sangka .but lepas aku break dgn ex aku then dia muncul blik .aku mmg tak boleh terima dia but if i think about him ,i remember all think that my father said to me .he said "jangan pandang kejahatan seseorang tp pandang kebaikannya .kerana kejahatan cuma ada satu dalam seribu kebaikan" alhamdulillah berkat nasihat ayah aku .aku dapat terima dia kembali :') aku tahu ayah aku nak yang terbaik untuk aku .

Dan sekarang aku sangat sayangkan dia .yess i realy love him damm much .rasa mcm kelakar pulak bila ingat balik .mula-2 benci last-2 syg sangat-2 .betol kata orang tua-2 "jgn benci lama-2 jadi sayang" .sekarang aku nak fokus dgn hubungan aku dgn dia .yg lepas biarkan lepas .aku dah tak nak hilang dia .insyaallah aku akan cuba pertahankan hubungan nie dan aku takkan lupa tarikh keramat yg memulakan titik-2 bahagia nie (13.1.13) .dgn tarikh itu bermulalah satu lembaran baru untuk hdup aku :')

Aku ada 2insan yang tersangat aku sayang .aku dah kehilangan 1insan tersayang kerana tak mampu nak jaga dia sebaiknya dan aku tak hilang lagi 1 insan yg aku syg kerana kalau aku hilang kedua-duanya aku mati .

Sekarang aku dah bahagia dan aku harap kebahagian ni kekal untuk aku selamanya .walaupun dia bukan yang pertama tapi dia yang terakhir and aku akan kenangkan dia sampai aku mati :') terima kasih ALLAH s.w.t yg berikan semua ini kepada aku .walaupun aku selalu lalai untuk menunaikan tanggungjawab aku kepadanya .



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi ! Welcome Peeps :)
Singgah Jangan Tenguk Jer Follow Lah Kalau Rajin


Navigations!

Diary About